Logo Oberbank Language: DE |  CZ |  HU |  SK |  EN 
 
 
L O G I N
Felhasználó név
PIN
 
 

Tisztelt Ügyfelünk

2019.09.05-én céges ügyfeleink részére is elérhetővé válik az új Ügyfélportál felületünk.

Meglévő ügyfeleink migrációja 2019.09.05-én történik. Ettől a naptól kezdve a migrált ügyfelek részére a korábban használt e-banking rendszer már nem érhető el.

A régi rendszer a következő hibajelzést adja Önnek bejelentkezési próba esetén:

Az Ön hozzáférése zárolva! Kérem lépjen kapcsolatba az Oberbank Electronic Banking szakértőjével

Kérjük vegye elő bankunktól kapott tájékoztató leveleit az és kövesse az abban leírtakat az új alkalmazás használatba vételéhez.

 

 

Tisztelt Ügyfeleink!

Várhatóan 2019. augusztusában megújul az e-banking rendszer, a részletekről levélben tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket.

Kérdései esetén forduljon banki tanácsadójához!

 

 

Tisztelt Ügyfelünk!

Az ügyfélazonosítást 2019. október 31.-ig azon ügyfeleknek kell végrehajtaniuk, akiknek az elmúlt hónapokban bankunk már küldött erre figyelemfelhívást - több alkalommal is.

Az adategyeztetési kötelezettség a lakossági ügyfelek esetében most csak és kizárólag azokra vonatkozik, akik

2017 júniusa előtt (tehát több mint 2 évvel ezelőtt) nyitották az adott bankszámlát, és

bankunk még nem rendelkezik a személyazonosságukat és lakcímüket igazoló érvényes okmányuk másolatával, esetleg

változás következett be személyi adataikban, vagy

kiemelt közszereplőnek (illetve közeli hozzátartozójának) minősülhetnek.

 

A lakossági ügyfelek többsége azért nem kapott a bankunktól külön értesítést, mert vele minden rendben, nincs teendője, a szolgáltatások zavartalanul a rendelkezésére állnak október 31-e után is.

Vállalati ügyfelek esetében a kötelezettség minden ügyfelet érint. Minden vállalkozásnak, így azoknak is, amelyek az elmúlt években már tettek tényleges tulajdonosi nyilatkozatot, most újabb és részletesebb adatokat kell megadniuk (pl.: tulajdoni arányokat és minőséget), valamint a tulajdonosok, vállalatirányítók kiemelt közszereplői státuszáról is nyilatkozniuk kell.

Kérjük azokat, akik kaptak adategyeztetési felhívást, hogy ne halogassák ezt a törvény szabta kötelezettségüket, hanem mihamarabb tegyenek ennek eleget, hogy a hatályos jogszabály alapján, 2019. október 31-ét követően őket is zavartalanul kiszolgálhassa pénzintézetünk.

Kérdés esetén kérjük keresse munkatársunkat, aki készséggel segít Önnek!

Kérjük, hogy a személyes adategyeztetésre szíveskedjen magával hozni személyazonosító igazolványát/útlevelét, lakcímet igazoló igazolványát, valamint adóazonosító jelét/adószámát.

További információk: Magyar Bankszövetség sajtóközleménye

 

Dear Customer!

All Hungarian Financial Institutions, including Oberbank, according to the Prevention of Anti-Money-Laundering and Terrorist Financing Act. 2017/LIII and related Hungarian and International Legislations, Banks and
Financial Institutions are obliged to collect defined information from their clients before start and during the business relation.

To fulfill our legal obligation please contact your Bank advisor before 31.10.2019 in order to provide and check the data which are prescribed in the above mentioned Act.

We would like to draw your kind attention to the fact, that unless you provide the required before the date prescribed by the act to the bank, our bank can not execute the client’s (payment) orders.

For further question, please contact our colleagues, who are ready to serve you in our branches.

Please, bring with yourself your personal documents: ID or pass, official address card and tax number card for the personal data harmonisation.